مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 فروردین 1399 ساعت 08:062020-04-17بين الملل

فارس من| بی تفاوتی مسؤولان قهدریجان و کانال هایی که جان می گیرند


وجود مشکلات متعدد در شهر قهدریجان از یک طرف و پاسخگو نبودن مسؤولان از سوی دیگر باعث بلاتکلیفی و عدم شفافیت افکار عمومی این شهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فلاورجان، چندی پیش خبری در رسانه ها منتشر شد که از جان باختن کودک 5 ساله قهدریجانی در کانال آبی در این شهر حکایت داشت؛ پیکر بی جان این کودک خردسال در حالی پس از چند ساعت مفقودی و جست وجو در کانال آب بی حفاظ پیدا شد که پیش از این نیز این کانال آب، جان چند کودک دیگر را نیز گرفته بود و اعتراضات متعدد مردم نیز نتیجه ای را در پی نداشته است.

مطالبه قاطع شهروندان قهدریجانی این بوده که با توجه به ضروری بودن حصار و تابلوی خطر برای یک استخر در مزرعه و همچنین کانال های آب در مناطق مسکونی و کنار جاده های آسفالت که در اکثر شهرها رعایت شده است اما در قهدریجان نسبت به این موضوع سهل انگاری صورت گرفته است.

به گفته مردم منطقه این عدم توجه به خواسته مردم از سوی مسؤولان سازمان آب منطقه ای و اداره کانال ها در مجموعه وزارت نیرو رخ داده است که علی رغم دریافت هزینه آب از کشاورزان، برای حصارکشی کانال های آب سهل انگاری کرده اند و شورای شهر و شهرداری هم این موضوع ورود نکرده اند.

پیگیری های خبرنگار فارس درباره این موضوع تا امروز به نتیجه نرسیده و با وجود تماس های مکرر با مسؤولان شهر قهدریجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بی تفاوتی مسؤولان قهدریجان و کانال هایی که جان می گیرند

فارس من| بی تفاوتی مسؤولان قهدریجان و کانال هایی که جان می گیرند